Årets första bröllop

2015-05-17 @ 14:52:39
Igår var dagen som jag grät mer än någonsin på ett bröllop. Min fina barndomsvän Malin och hennes andra hälft stod framför altaret. Jag började lite smått redan under porträttfotografeingen, jag tror jag lyckades dölja det lite haha men i kyrkan var det kört. Tack och lov så stod jag längst bak då det brast så det var väl kanske bara prästen eventuellt som märkte det men oj vad tårarna rann. Men det får dom göra, och jag som är så känslosam kan inte hålla igen. 
Det var en fantastisk dag och de var så fina så klart. Nu känner jag mig oerhört peppad att fortsätta fotografera kommande bröllop i år! Åh vad jag längtar! 

Kommentarer
Postat av: Annster

Vacker bild :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-05-17 @ 16:22:31
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0