Fullt sjå!

2015-05-12 @ 15:40:41
 
Just nu så har jag en hel del att stå i, bortsett ffrån det vardagliga så har jag haft bröllopsmöten, en massa redigering, klädfotografering, planering, resebokningar och lite annat mindre intressant som hör till. Men jag har väl inte haft riktigt tid eller sug att uppdatera här så jag hoppas ni har lite överseende :) 
Ikväll väntar dessutom konsertfotografering och på lördag bröllop. Som jag skrev ovan så har jag en hel del att stå i just nu så jag skriver det jag hinner. 
Bilden ovan är från mitt senaste bröllopsmöte inför ett av sommarens bröllop, jag har verkligen sett fram emot att träffa dom och jag tror att dagen D kommer att bli helt magisk! Som jag längtar. 
Men nu måste jag sätta igång med lite mer vardagssysslor innan kvällens jobb. 
Ha en fin kväll allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0