Lilla hjärtat har blivit stor

2015-05-19 @ 13:57:35
Oj jag kan inte riktigt förstå hur fort tiden har gått. Våran lilla gulletös har redan hunnit passera 8 månader och jag vet inte alls hur det gick till! Jag bestämde mig i alla fall igår kväll att ta lite bilder ute i kvällssolen nu när gräset äntligen har tittat fram, passa på eftersom jag inte har tagit "fina" bidler sedan hon föddes, utan bara på mobilen så det känns roligt att ha gjort det. Och fler kvällar lär det bli! Bara vädret vill vara på min sida. Idag har snö fallit så det känns inte så lovande! haha Men hoppet är det sista som överger! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vilken gullig en!! <3

Svar: Ja mammas lilla hjärta :) En riktig glädjespridare :)
Fotograf Viktoria Wigenstam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0