Intressekoll bröllopsworkshop

2015-09-01 @ 11:55:00
Jag kollar nu runt om det finns något intresse att komma på bröllopsworkshop i Luleå i slutet på februari/början på mars. Då just vinterbröllop här uppe är något alldeles speciellt och unikt. 
 
Workshopen kommer att innehålla hotellvistelse, fotografering av förberedelser och detaljer, porträttfotografering med brudparet, redigering och en drös med härliga deltagare (det är jag säker på). 

Men vill kolla runt om det finns intresse för en sådan workshop. 
Kommentera om ni vill vara med så kommer mer info lite senare om intresset rä tillräckligt stort. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter intressant! :)

Svar: Härligt!
Det finns nu uppe för bokning, 2 platser kvar :)
http://www.viktoriawigenstam.se/kurser/bröllopsworkshop-28212190
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-09-01 @ 16:06:06
URL: http://emmamaki.weebly.com
Postat av: Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Ser grymt snyggt med bröllopsbilder i snön. Litet svårare med all slask i Skåne.

Svar: Ja det är väldigt vackert faktiskt! Förstår det inte är lika fint hos er vintertid, har mina syskon där nere och dom brukar ibland rymma hit upp på vintrarna för att få lite ordentligt med snö :) Så det har sin charm, om än jag kan tycka att vinterhalvåret är en aningens för långt ;) haha
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-09-04 @ 07:22:29
URL: http://kameratrollet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0