Svar till Emma

2009-09-30 @ 21:44:42
Emma om Hemsk natt!!:

Är det han som står för försörjningen då? Och vad sysslar du med?


Sv:
Ja det är han som står för försörjningen för tillfället, jag har otroligt dåligt samvete för att jag inte bidrar med någonting men som situationen är för oss idag så har vi inget annat val.
Vad jag gör? Är hemma med min son, och efter jul ska jag fortsätta med mina studier, har en termin kvar.
Så jag kan inte hjälpa till med att handla mat, betala alla räkningar m.m, därför så kändes drömmen extra hemskt, eftersom jag vet hur läget är.
Men vi klarar oss och när jag pluggat klart så ska jag försöka skaffa jobb så älsklingen slipper stå för allt....

Hoppas det var ett svar som förklarade det du ville veta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0